intrebari frecvente

Pentru a te înscrie la Bikers for Humanity, ediția a doua, te rugăm să intri pe pagina Înscrie-te și să completezi formularul.

Pentru ca evenimentul din acest an să aibă loc, trebuie să strângem suma de 38,000 de euro. Aceasta acoperă costurile logistice pentru voluntari (masă, echipamente de protecție – cască, mănuși, tricou, ochelari de protecție), pregătirea șantierului pentru găzduirea voluntarilor, specialiștii Habitat for Humanity care îndrumă pas cu pas voluntarii în activitățile de construcție, uneltele și materialele de construcție. Evenimentul are loc doar dacă se vor găsi sponsorii și fondurile necesare. În măsura în care se strâng doar o parte din fondurile necesare, vor putea participa doar un număr limitat de motocicliști, aleși în funcție de data înscrierii (primul venit, primul servit).

Ne-am bucura să ne ajuți și tu să strângem fondurile necesare.

Cum poți face acest lucru?

- Poți dona în nume personal orice sumă dorești. Un ajutor mic, de la multă lume, ne aduce aproape de targetul nostru.
- Îți poți face un cont de fundraiser și îi poți ruga pe prietenii tăi să te susțină
- Ne poți pune în legătură cu prieteni de-ai tăi, din companii, care ne pot oferi sponsorizări în bani
sau în materiale de construcție.

Persoana de contact din partea Habitat for Humanity România este Loredana Modoran – loredana.modoran@habitat.ro, 0722.640.229
La Habitat for Humanity România funcționăm pe bază de strângere de fonduri, fie de la companii, fie de la oameni ca tine. Doar cu ajutorul vostru, putem ajuta familiile care locuiesc în condiții precare și pentru care cel mai mare vis este să aibă o casă decentă în care copiii lor să crească în siguranță.

Pentru ca evenimentul Bikers for Humanity, ediția a doua, să aibă loc, trebuie să strângem suma de 38,000 de euro. Aceasta acoperă costurile logistice pentru voluntari (masă, echipamente de protecție – cască, mănuși, tricou, ochelari de protecție, masa de prânz și două pauze de cafea), pregătirea șantierului pentru găzduirea voluntarilor, specialiștii Habitat for Humanity care îndrumă pas cu pas voluntarii în activitățile de construcție, uneltele și materialele de construcție. Vezi buget eveniment.
Evenimentul are loc doar dacă se vor găsi sponsorii și fondurile necesare. În măsura în care se strâng doar o parte din fondurile necesare, vor putea participa doar un număr limitat de motocicliști, aleși în funcție de data înscrierii (pe principiul primul venit, primul servit).
Te rugăm să ne trimiți un e-mail la adresa alex.pavel@habitat.ro în care să ne menționezi acest lucru.
Vom avea nevoie de tine să realizăm săpăturile pentru fundațiile a două dintre cvadruplexuri, armăturile și să turnăm beton în fundații. La alte două cvadruplexuri vom lucra la realizarea izolației interioare și exterioare.

În toate aceste activități, vei fi îndrumat pas cu pas de către specialiștii Habitat for Humanity România. Pe șantier vom lucra împreună cu familiile beneficiare Habitat for Humantiy România.
Ne întâlnim vineri seara pe șantier și ne așezăm corturile.
A doua zi începem munca devreme, la ora 8:30, cu orientarea, protecția muncii și împărțirea voluntarilor pe activități.
Duminică, strângem corturile și ne luam la revedere, dar nu înainte de a face turul comunei pe motoare. Acesta este programat la ora 11:30.
Copiii nu au voie în spațiul de șantier, iar dacă veniți cu ei la această acțiune, trebuie să fie supravegheați în permanență de un adult.
Nu. Asigurăm un spațiu de campare lângă șantier, precum și acces la dușuri cu apă caldă.
În cazul în care evenimentul Bikers for Humanity, ediția a doua, nu va avea loc, fiecare donator va putea opta pentru returnarea fondurilor. Returnarea fondurilor către fiecare donator se va face în decurs de maximum 10 zile, de la data transmiterii unei cereri tip către asociația Habitat for Humanity România.