Director Dezvoltare Resurse & Comunicare

1

Descrierea Postului & Context

„O locuință decentă poate rupe cercul sărăciei”. Este sloganul organizației Habitat for Humanity, care completează viziunea de a asigura un adăpost decent pentru toți cei aflați în dificultate. Este un proiect ambițios, lansat cu peste 40 de ani în urmă în Statele Unite ale Americii și de peste 20 de ani în România. De-a lungul timpului, la nivel internațional, 22 milioane de oameni din peste 70 de țări au beneficiat de ajutorul Habitat for Humanity.

În România, peste 60000 de oameni pot spune acum “acasa”, ca urmare a cooptării lor în programele Habitat for Humanity de construire de locuințe sau de prevenție și răspuns la dezastre.

Rolul Directorului de Dezvoltare Resurse & Comunicare va fi acela de a coordona campaniile de strangere de fonduri si comunicare ale organizației, astfel încât tot mai multe familii în nevoie să poată avea acces la condiții decente de locuire. Habitat for Humanity Romania se bucură de sprijinul a numeroși parteneri si are in acelasi timp o traditie buna in strangerea de fonduri. Tocmai de aceea considerăm că un candidat ideal pentru acest rol este o persoana care sa imbratișeze valorile și misiunea Organizației și în același timp să fie un lider cu viziune atat pentru echipa coordonată cât și pentru organizație în ansamblul său. In selecția candidatului ne ghidăm după principiul “daca vrei să crești veniturile în organizație este nevoie de un specialist care stie tehnică și metode; dacă vrei creșterea organizației este nevoie de un lider de dezvoltare resurse”.

Responsabilităţi / Sarcini

1. Leadership & strategie

  • Coordonarea echipei de fundraising si comunicare,
  • Alinierea departamentului la viziunea si misiunea organizatiei,
  • Implementarea și imbunătățirea strategiei de dezvoltare de resurse incepand cu 2019 pana in 2023,
  • Dezvoltare si coaching pentru echipa; creșterea sustenabila a departamentului,
  • Imbunătățierea continuă a proceselor din departament,
  • Integrarea si alinerea inter-departamentala in cadrul organizației (aliniere cu dep. Programe si dep. Financiar),
  • Menținerea unui mix optim de canale de finanțare care să genereze sustenabilitate organizațională.

2. Corporate fundraising

  • Dezvoltarea parteneriatelor corporate existente,
  • Dezvoltarea de noi parteneriate și atragerea de noi parteneri pentru finanțarea proiectelor majore ale organizației (ex: Big Build),
  • Menținerea și dezvoltarea standardelor de excelență în ceea ce privește relația cu finanțatorii corporate ai organizației.

3. Donatori Individuali & donații recurente

  • Inițierea și dezvoltarea programului de donatori individuali,
  • Crearea unei rețele sustenabile de donatori individuali care să susțină recurent misiunea organizației,
  • Coordonarea și dezvoltarea de ”evenimente fanion”, care să susțină dezvoltarea rețelei de susținători ai organizației.

4. FOI (Fundraising from Foundatiorganizations & Institutions)

  • Dezvoltarea parteneriatelor de tip institutional,
  • Menținerea și creșterea veniturilor de tip grant de la fundații, organizații și alte instituț

5. Relația cu finanțatorii din parteneriatul Habitatat for Humanity International

  • Menținerea și dezvoltarea relației de parteneriat cu finanțatorii internaționali din rețeaua Habitat for Humanity International (SUA, Germania, Irlanda etc. )

6. Comunicare

  • Coordonarea campaniilor majore de comunicare (ex: Big Build, major appeals etc.),
  • Sprijin și coaching pentru echipa de comunicare.

 

Competențe

Persoana va fi selectata avand in vedere o serie de competente si aptitudini cheie:

  1. Experienta anterioara intr-o intr-o pozitie similara, cu rezultate cuantificabile (ex: Director Fundrasing/Head of Fundrasing, Fundraiser senior cu experientă în coordonarea de echipe, Director de organizație din domeniul societății civile, Director Marketing & Vânzări, Head of CSR),
  2. Abilități de leadership și management de echipe complexe,
  3. Bune abilitati de reprezentare organizatională și public speaking,
  4. Excelente abilitati de negociere,
  5. Agilitate în adaptarea la un mediu in continuă schimbare,
  6. Orientat către obtinerea de rezultate,
  7. Excelente competențe de prezentare a proiectelor și misiunii organizației in fața donatorilor si partenerilor,
  8. Excelente abilități de prioritizare si management prin obiective complexe.
  9. Pregatire academica relevanta (precum dar fara a se limita la: Marketing, Comunicare, International Development, Responsabilitate sociala, Management)
  10. Cunoaștere a mediului institutional de tip INGO (International Non Governmental Organizations)

 

Reprezintă un avantaj:

  1. Cunoștințe în domeniul locuirii
  2. Experienta de lucru in mediu de “project management”

Pentru a aplica, va rugam trimiteti un CV si scrisoare de motivatie pana la data de 28 februarie 2019 la adresele:

roberto[dot]patrascoiu at habitat[dot]ro

liliana[dot]slave at habitat[dot]ro

(va rugam trimiteti catre ambele adrese de e-mail)

 

Doar candidatii selectati vor fi contactati.

This Campaign has ended. No more pledges can be made.