duphaston in ovare polichistice nizoral sampon acnee la ce se foloseste alprazolam concerta retard wirkdauer exces de alprazolam

Communications Manager

habitat_k 0

Managerul de comunicare este responsabil cu implementarea strategiei de comunicare și PR a organizației, la dezvoltarea căreia participă împreună cu Directorul de Dezvoltare Resurse și Comunicare și colegii din departament. Poziția disponibilă este cu normă întreagă.

Rolul managerului de comunicare este de a promova proiectele, activitățile și parteneriatele Habitat for Humanity România și ale filialelor; de a crește capacitatea de comunicare la nivel local a filialelor; de a asigura consolidarea imaginii și brandului Habitat for Humanity.

Responsabilități

  • Îndeplinește obiectivele de comunicare ale organizației, în concordanță cu strategia de comunicare și PR
  • Planifică și implementează comunicarea internă și externă, precum și activitatea de PR, sub coordonarea Directorului de Dezvoltare Resurse și Comunicare
  • Colaborează cu biroul regional Habitat for Humanity EMEA și cu echipa lor de comunicare pentru sprijin reciproc: comunicarea parteneriatelor regionale, implementarea identității de brand etc.
  • Colaborează cu filialele pentru a consolida brandul Habitat for Humanity la nivel național, pentru a dezvolta și a încorpora la nivel național mesajele despre misiunea Habitat for Humanity
  • Realizează și implementează planuri de comunicare pentru proiectele organizației
  • Dezvoltă și actualizează instrumentele și materialele necesare pentru strângerea de fonduri și activitățile de PR; contribuie la creșterea notorietății organizației și a activităților acesteia la nivel local, național și internațional
  • Gestionează canalele de social media (redactare postări, răspuns la comentarii), campanii Facebook Ads, campanii în platformele Google, actualizează website-ul organizației și redactează newsletterele lunare
  • Gestionează și actualizează baza de date media
  • Organizează și promovează în media evenimentele organizației
  • Susține Directorul Național, Directorul de Dezvoltare Resurse și Comunicare și Directorul de Programe în legatură cu responsabilitatea lor de a ține discursuri în fața grupurilor sau în colaborarea cu media.

 

Candidatul ideal

  • Studii superioare (Comunicare, PR, Jurnalism). Experiență în domeniu de minimum 5 ani
  • Fire sociabilă, deschisă și curioasă, care acordă atenție sporită detaliilor
  • Abilitatea de lucra sub presiune și a de a respecta termenele limită
  • Fluență în română și engleză (scris, vorbit, citit)
  • Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office, WordPress, PhotoShop)
  • Sensibilitate față de misiunea organizației
  • Abilități excelente de management de proiect și organizare
  • Disponibilitate de a călători – 25% din timpul de lucru

 

Cum aplici:

Trimiti CV-ul și o scrisoare de intenție din care să reiasă de ce îți dorești să te alături echipei Habitat for Humanity România pe adresa iolanda.burtea@habitat.ro până pe 3 iulie. Reprezintă un plus dacă trimiți un material reprezentativ, care să scoată în evidență experiența ta în domeniu.

 

Pași următori:

După evaluarea inițială a CV-urilor și materialelor trimise, candidații selectați vor fi invitați la interviu, unde vor primi o probă practică. Etapa finală o reprezintă interviul la care participă și Directorul Național al organizației.

 

Despre Habitat for Humanity România

Habitat for Humanity este organizație non-profit prezentă în 70 de țări cu misiunea de a eradica locuirea sărăcăcioasă. De 21 de ani în România, Habitat for Humanity România construiește, reabilitează, oferă consultanță, suport tehnic și derulează programe de eficiență energetică și de prevenție și răspuns la dezastre pentru grupuri vulnerabile.

Cu sprijinul a peste 32,000 de voluntari, internaționali și din companiile românești, Habitat for Humanity România a ajutat peste 69,000 de oameni să aibă o casă decentă sau să își îmbunătățească condițiile de locuit. www.habitat.ro

This Campaign has ended. No more pledges can be made.