Manager donatori individuali

Habitat for Humanity România este parte din organizația internațională cu același nume care construiește locuințe decente pentru familii cu venituri reduse și ridică de la zero sau reabilitează centre de utilitate publică în comunități vulnerabile.

În cei 25 de ani de existență, asociația a ajutat peste 100.000 de români să aibă un cămin primitor și au construit sau reabilitat 5.000 de locuințe.

Misiunea organizației este aceea de a aduce oamenii împreună pentru a construi case, comunități și speranță.

Voluntarii reprezintă nucleul organizației. Ei donează timp, forță de muncă și se implică activ în strângerea de fonduri pentru proiectele care deservesc familiile-partenere. Peste 42.000 de voluntari români și străini au muncit pe șantierele din țară.

Rolul Managerului de donatori individuali va fi acela de a crea strategia anuală de atragere de fonduri de la donatorii individuali și de a explora noi metode de recrutare a acestora.

Responsabilităţi / Sarcini

  • Dezvoltarea programului de individual giving;
  • Dezvoltarea planului anual de atragere de fonduri de la donatorii individuali împreună cu directorul RD și Directorul Național (atragere + plan de menținere);
  • Prioritizarea canalelor optime de atragere a donatorilor individuali;
  • Explorarea și testarea de noi metode de recrutare a donatorilor individuali și de creștere a donațiilor provenite de la aceștia;
  • Colaborarea cu Directorul de Comunicare pentru dezvoltarea de campanii de individual giving;
  • Gestionarea relației cu donatorii din SUA (filiale Habitat for Humanity și donatorii individuali), trimiterea de informări regulate și rapoarte catre aceștia;
  • Project management si organizare de evenimente;
  • Management donor care plan (dezvoltarea și actualizarea constantă a bazei de date cu donatori individuali – introducerea în SalesForce a datelor de contact ale donatorilor, valoarea și recurența donațiilor, înregistrarea  comunicărilor cu donatorii, etc.)
  • Organizarea și coordonarea logisticii pentru evenimentele de strângere de fonduri de la donatorii individuali (competiții sportive la care participă echipa Runners for Humanity, festivaluri, evenimente de business, etc).
  • Organizarea de evenimente in cadrul Habitat for Humanity Romania: precum, dar fără a se limita la: BIG BUILD, competiții sportive, zile de voluntariat pe șantier.

Responsabilitățile de mai sus pot fi completate cu alte responsabilități din aceeași arie de lucru care pot fi asociate cu poziția Managerului de donatori individuali.

Competențe:

  • Studii în domeniul comunicării, marketing, științe sociale sau domenii conexe;
  • Experiență anterioară relevantă de minimum 2 ani în strângerea de fonduri, într-o organizație non-guvernamentală sau experiență în departament de vânzări;
  • Experiența într-o poziție similară reprezintă un avantaj;
  • Project management;
  • Abilități foarte bune de comunicare scrisă și verbală;
  • Experiență în gestionarea de campanii de comunicare reprezintă un plus;
  • Abilitatea de a interacționa și de a relaționa cu ușurință, de a gestiona proiecte complexe (inclusiv crearea și urmărirea bugetelor), gândire strategică;
  • Fire sociabilă, deschisă și curioasă, care acordă atenție sporită detaliilor;
  • Abilitatea de a respecta termenele limită;
  • Abilitatea de prelua inițiativa, de a lucra în echipă, dar și independent;
  • Fluență în română și engleză (scris, vorbit, citit);
  • Bune abilități de reprezentare organizațională.

Ai și un avantaj dacă:

Ai experiență în/cu ONG-uri, societatea civilă, asociații studențești.

Pentru a aplica, te rugăm să trimiți un CV și scrisoare de motivație până la data de 15.02.2022, la adresa: liliana.slave@habitat.ro.

Doar candidații selectați vor fi contactați.

Mulțumim!

Related