Resource Development & Communication Director

Misiunea noastră și cum vei contribui la îndeplinirea ei

Habitat for Humanity România construiește locuințe decente pentru familii cu venituri reduse și ridică de la zero sau reabilitează centre de utilitate publică în comunități vulnerabile. De asemenea, organizația derulează programe de prevenție și răspuns la dezastre naturale precum și de advocacy în domeniul locuirii sociale.

Habitat for Humanity România lucrează pentru o lume în care toți oamenii au posibilitatea să locuiască decent.
Din anul 1996 și până în prezent, organizația a ajutat peste 100.000 de români fi e prin programele de locuire, fi e prin cele de dezvoltare a comunităților vulnerabile și a construit de la zero și reabilitat mai bine de 5.100 de locuințe, cu ajutorul a peste 43.000 de voluntari.

Rolul Directorului de Dezvoltare Resurse & Comunicare va fi acela de a coordona campaniile de strângere de fonduri și comunicare ale organizației, astfel încât tot mai multe familii în nevoie să poată avea acces la condiții decente de locuire.

Habitat for Humanity România se bucură de sprijinul a numeroși parteneri și are în același timp o tradiție bogată în strângerea de fonduri.

Tocmai de aceea ne dorim să găsim candidatul care să îmbrătișeze valorile și misiunea Organizației și în același timp să fie un lider cu viziune atât pentru echipa coordonată, cât și pentru organizație în ansamblul său. În selecția candidatului ne ghidăm după principiul: „dacă vrei să crești veniturile în organizație este nevoie de un specialist care știe tehnică și metode; dacă vrei creșterea organizației este nevoie de un lider de fundraising și comunicare.”

Dacă te identifici cu misiunea și energia noastră, în continuare vei găsi principalele responsabilități și abilități cheie pentru această poziție.

Responsabilități

  1. Leadership & strategie
  • Coordonarea echipei de fundraising și comunicare,
  • Alinierea departamentului la viziunea și misiunea organizației,
  • Implementarea și îmbunătățirea strategiei de dezvoltare de resurse 2024-2028,
  • Dezvoltare și coaching pentru echipă; creșterea sustenabilă a departamentului,
  • Îmbunătățierea continuă a proceselor din departament,
  • Integrarea și alinerea inter-departamentală în cadrul organizației,
  • Menținerea unui mix optim de canale de fi nanțare care să genereze sustenabilitate organizațională.
  • Menținerea și dezvoltarea relației de parteneriat cu fi nanțatorii internaționali din rețeaua Habitat for Humanity International (SUA, Germania, Irlanda etc. )
  • Reprezentarea organizației la evenimente cu donatori, parteneri, presă alături de Directorul Național.

2. Corporate fundraising

  • Dezvoltarea parteneriatelor corporate existente,
  • Dezvoltarea de noi parteneriate și atragerea de noi parteneri pentru fi nanțarea proiectelor majore ale organizației (ex: Hope Build),
  • Menținerea și dezvoltarea standardelor de excelență în ceea ce privește relația cu finanțatorii corporate ai organizației.

3. Donatori individuali și donații recurente

  • Dezvoltarea programului de donatori individuali în colaborare cu echipa dedicată
  • Crearea unei rețele sustenabile de donatori individuali care să susțină recurent misiunea organizației,
  • Coordonarea și dezvoltarea de „evenimente fanion”, care să susțină dezvoltarea rețelei de susținători ai organizației.

4. Comunicare

  • Coordonarea campaniilor majore de comunicare (ex: Campania de iarna, Hope Build)
  • Creație, testare idei de campanii noi, implementare campanii
  • Sprijin și coaching pentru echipa de comunicare.

Competențe și experiență

  • Experiență anterioara într-o poziție similară, cu rezultate cuantifi cabile (ex: Director Fundrasing/ Head of Fundrasing, Fundraiser senior cu experientă în coordonarea de echipe, Director de organizație din domeniul societății civile, Director Marketing & Vânzări, Head of CSR),
  • Abilități de leadership și management de echipe complexe,
  • Bune abilități de reprezentare organizațională și public speaking,
  • Excelente abilități de negociere,
  • Orientat către obținerea de rezultate,
  • Excelente competențe de prezentare a proiectelor și misiunii organizației in fața donatorilor si partenerilor,
  • Excelente abilități de prioritizare și management prin obiective complexe.
  • Pregatire academică relevantă (precum, dar fără a se limita la: Marketing, Comunicare, International Development, Responsabilitate socială, Management)

Compensații și beneficii

  • Salariul este fix și se stabilește în urma negocierii directe, având la bază intervalele salariale aprobate la nivel de management.
  • Modificările salariale au loc în urma analizei performanței și evaluărilor anuale.
  • Alte beneficii: tichete de masă (30 RON/zi), abonament de servicii medicale la cea mai extinsă rețea de sănătate din țară, echipament tehnic (laptop, telefon), și desigur, cel mai prietenos mediu de lucru pe care ți l-ai putea dori.
  • Promovarea are loc în funcție de evaluarea performanței și de nevoile organizației.

Program

Ne-am organizat programul în stil hibrid- 2 zile work from home și 3 zile în birou. Suntem mândri de faptul că ne place și acceptăm fl exibilitatea, fără a ne neglija însă resposabilitățile.

Mediu și atmosferă

Ne place să credem că suntem o familie aici la Habitat for Humanity România. Suntem uniți de valori și misiune și ne primim noii colegi cu brațele și inimile deschise. Ne luăm munca în serios deoarece avem rezultate ambițioase spre care tindem, însă dacă tot muncim, măcar să o facem într-o atmosferă prietenoasă și confortabilă, nu?. Știm că ești de acord cu noi!

Nevoie de deplasare

Există perioade în decursul anului când va fi necesar să te deplasezi în zonele unde Habitat for Humanity România are proiecte și evenimente. Putem să-ți garantăm, însă, că te vei bucura pe deplin de acestea deoarece ele presupun mult mai mult decât muncă- acolo ne întâlnim și conectăm cu partenerii, voluntarii și familiile noastre partenere.

Habitat for Humanity România se angajează să garanteze siguranța partipanților din cadrul programelor sale, a membrilor comunităților, angajaților și voluntarilor față de toate formele de exploatare și abuz. Candidadtul ideal este persoana de la care ne așteptăm să semneze și să fi e de acord cu Codul de Conduită al Habitat for Humanity România.

Prin trimiterea candidaturii, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră personale pentru procesul de recrutare. Toate documentele solicitate de către Habitat for Humanity România pe parcursul procesului de recrutare vor fi folosite doar în acest scop. Toți angajații implicați în procesul de recrutare și selecție sunt conștienți de aplicarea regulilor cu privire la protecția datelor personale, iar acestea sunt tratate în mod confi dențial. Habitat for Humanity România va păstra documentele respective doar cât durează procesul de recrutare.

Pentru a aplica, va rugăm să trimiteți un CV până la data de 21 noiembrie 2023 către: diana.luca@habitat.ro.

Doar candidații selectați vor fi contactați. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Mai multe detalii despre organizație poți gări în rapoartele anuale sau pe www.habitat.ro.

Suntem și pe social media:
Facebook.com/Habitat.ro
https://www.linkedin.com/company/habitat-for-humanity-romania/
https://www.instagram.com/habitatforhumanityromania/