Căutăm Individual Giving Manager

1

„O locuință decentă poate rupe cercul sărăciei” este sloganul organizației Habitat for Humanity, care completează viziunea de a asigura un adăpost decent pentru toți cei aflați în dificultate. Este un proiect ambițios, lansat cu peste 40 de ani în urmă în Statele Unite ale Americii și de peste 20 de ani în România. De-a lungul timpului, la nivel internațional, 22 milioane de oameni din peste 70 de țări au beneficiat de ajutorul Habitat for Humanity.

În România, peste 60.000 de oameni pot spune acum “acasa”, ca urmare a cooptării lor în programele Habitat for Humanity de construire de locuințe sau de prevenție și răspuns la dezastre.

Rolul Individual Giving Manager  va fi acela de a coordona campaniile de strangere de fonduri de la donatorii individuali.

Responsabilităţi / Sarcini

  1. Dezvoltarea programului de individual giving
  • Dezvoltare plan anual de atragere de fonduri de la donatori individuali împreună cu directorul RDC si Directorul National (atragere + plan de mentinere);
  • Prioritizarea canalelor optime de atragere a donatorilor individuali;
  • Explorarea și testarea de noi metode de recrutare a donatorilor individuali și de creștere a donațiilor provenite de la aceștia;
  • Colaborarea cu Managerul de Comunicare pentru dezvoltarea de campanii de individual giving;
  • Gestionarea relației cu donatorii din SUA (filiale Habitat for Humanity și donatori individuali), trimiterea de informari regulate și rapoarte catre aceștia

 

2. Project management si organizare de evenimente

  • Management donor care plan (dezvoltarea și actualizarea constantă a bazei de date cu donatori individuali – introducerea în SalesForce a datelor de contact ale donatorilor, valoarea și recurența donațiilor, înregistrarea comunicărilor cu donatorii, etc.)
  • Organizarea și coordonarea logisticii pentru evenimentele de strângere de fonduri de la donatorii individuali (competiții sportive la care participă echipa Runners for Humanity, festivaluri, evenimente de business, etc).
  • Organizare de evenimente in cadrul Habitat for Humanity Romania: precum dar fara a se limita la: Big Build, competitii sportive, zile de voluntariat pe santier.

Responsabilitățile de mai sus pot fi completate cu alte responsabilități din aceeași arie de lucru care pot fi associate cu poziția de Individual Giving Manager.

Competențe

  • Studii în domeniul comunicării, marketing, științe sociale sau domenii conexe;
  • Experiență anterioară relevantă de minimum 2 ani de strângere de fonduri într-o organizație non-guvernamentală sau experienta in departament de vanzari;
  • Experiența într-o poziție similară reprezintă un avantaj;
  • Project management;
  • Abilități foarte bune de comunicare scrisă și verbală;
  • Experiență în gestionarea de campanii de comunicare reprezintă un plus;
  • Abilitatea de a interacționa și de relaționa cu ușurință, de a gestiona proiecte complexe (inclusiv crearea și urmărirea bugetelor), gândire strategică;
  • Fire sociabilă, deschisă și curioasă, care acordă atenție sporită detaliilor;
  • Abilitatea de a respecta termenele limită;
  • Abilitatea de prelua inițiativa, de a lucra în echipă, dar și independent;
  • Fluență în română și engleză (scris, vorbit, citit);
  • Bune abilități de reprezentare organizațională.

Reprezintă un avantaj:

  • Experiența într-o poziție similară;
  • Experiență în gestionarea de campanii de comunicare;
  • Experiență în/cu ONG-uri.

Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV și scrisoare de motivație până la data de 19 Martie, la adresele:

gabriela.ciripiala@habitat.ro și madalina.neacsu@habitat.ro ( vă rugăm să trimiteți către ambele adrese de e-mail).

Doar candidații selectați vor fi contactați.