Community manager

Habitat for Humanity România este parte din organizația internațională cu același nume care construiește locuințe decente pentru familii cu venituri reduse și ridică de la zero sau reabilitează centre de utilitate publică în comunități vulnerabile.

În cei 25 de ani de existență, asociația ajutat peste 100.000 de români să aibă un cămin primitor și au construit sau reabilitat 5.000 de locuințe.

Misiunea organizației este aceea de a aduce oamenii împreună pentru a construi case, comunități și speranță.

Familiile-partenere sunt în centrul viziunii organizației, toate programele noastre fiind construite pentru a deservi nevoia de locuire decentă.

Rolul Community manager-ului este acela de a coordona munca în comunitate pentru și alături de familiile-partenere Habitat for Humanity România.

Responsabilităţi

Coordonarea proceselor de selecție ale familiilor-partenere:

  • Facilitarea comunitară;
  • Vizitarea acestora;
  • Coordonarea comitetului de selecție și întocmirea dosarelor finale, până la semnarea contractului de parteneriat;
  • Dezvoltarea „poveștilor” acestor familii în parteneriat cu departamentul de Comunicare.

Gestionarea portofoliului pe durata desfășurării proiectelor:

  • Menținerea constantă a legăturii cu familiile-partenere;
  • Monitorizarea dosarelor de „repayment” – Fondul pentru umanitate;
  • Îndrumarea familiilor pentru realizarea orelor de voluntariat (“sweat equity”);
  • Facilitarea comunitară până la semnarea contractelor de proprietate între organizație și beneficiari;
  • Gestionarea portofoliului de familii-partenere (comunicare, informare, soluționare cereri) după semnarea contractelor de proprietate.

Coordonarea relației cu autoritățile locale:

  • Gestionarea relației cu autoritățile publice locale pe teritoriul cărora organizația dezvoltă proiecte;
  • Identificarea de noi terenuri (în colaborare cu Managerii de proiecte) pentru dezvoltarea de noi inițiative;
  • Coordonarea proceselor de semnare noi acorduri de parteneriat între Habitat for Humanity România și autoritățile publice locale.

Competențe

  • Experiența anterioară într-o poziție similară, cu rezultate cuantificabile (facilitator sau organizator comunitar, coordonator zonal sau manager de proiect, asistent social);  
  • Bune abilități de facilitare sau leadership comunitar;
  • Empatie, capacitatea de a lucra cu grupuri vulnerabile;
  • Sociabil/ă, te poți adapta la persoane si grupuri diferite, găsești bucurie în a interacționa cu oamenii/grupurile de voluntari;
  • Agilitate în adaptarea la un mediu în continuă schimbare;
  • Orientat/ă către obținerea de rezultate;
  • Abilități de prezentare a proiectelor și misiunii organizației în fața comunităților locale (familii, primării, factori de decizie);
  • Pregătire academică/tehnică relevanta (precum dar fără a se limita la: sociologie, științe sociale, antropologie, management de proiect);
  • Carnet de șofer, categoria B (postul implică deplasări 40% din timpul de lucru);
  • Cunoașterea limbii engleze.

Reprezintă un avantaj:

  • Experiența în/cu ONG-uri, societatea civilă;
  • Cunoașterea mediului instituțional de tip INGO (International Non Governmental Organizations).

Pentru a aplica, te rugăm să trimiți un CV și o scrisoare de motivație până la data de 20.01.2022, la adresa: liliana.slave@habitat.ro. 

Doar candidații selectați vor fi contactați.

Alte poziții disponibile