Corporate Partnerships Manager

Misiunea noastră și cum vei contribui la îndeplinirea ei

Habitat for Humanity România construiește locuințe decente pentru familii cu venituri reduse și ridică de la zero sau reabilitează centre de utilitate publică în comunități vulnerabile. De asemenea, organizația derulează programe de prevenție și răspuns la dezastre naturale precum și de advocacy în domeniul locuirii sociale.

Habitat for Humanity România lucrează pentru o lume în care toți oamenii au posibilitatea să locuiască decent.
Din anul 1996 și până în prezent, organizația a ajutat peste 100.000 de români fi e prin programele de locuire, fi e prin cele de dezvoltare a comunităților vulnerabile și a construit de la zero și reabilitat mai bine de 5.100 de locuințe, cu ajutorul a peste 43.000 de voluntari.

Rolul Corporate Partnerships Manager va fi acela de a coordona campaniile de strângere de fonduri de la partenerii corporate, astfel încât tot mai multe familii în nevoie să poată avea acces la condiții decente de locuire.

Habitat for Humanity România se bucură de sprijinul a numeroși parteneri și are în același timp o tradiție bogată în strângerea de fonduri. Tocmai de aceea considerăm că un candidat ideal pentru acest rol este o persoană care să îmbrătișeze valorile și misiunea Organizației și în același timp să fi e un lider cu atitudine, orientat către rezultat și către cultivarea și creșterea parteneriatelor corporate.

În selecția candidatului ne ghidăm după principiul: „dacă vrei să crești veniturile în organizație este nevoie de buni specialiști de fundrasing care știu tehnică și metode; dacă vrei creșterea organizației este nevoie de lideri de fundraising”.

Dacă te identifi ci cu misiunea și energia noastră, în continuare vei găsi principalele responsabilități și abilități cheie pentru această poziție.

Responsabilități:

Responsabilitatea principală va fi aceea de a urmări și coordona întreg ciclul unui parteneriat corporate, în acord cu strategia de dezvoltare resurse a HFHRO, respectiv:

(a) Identification (prospectare) – (b) Qualification (prioritizare prospecți) – (c) Cultivation (informare, anagajare parteneri)- (d) Solicitation ( cerere) – (e)Acknowledgment (multumire) – (f) Stewardship (informare constantă cu privire la impactul pozitiv al finanțării sponsorului).

Principalele sarcini:

1. Corporate Fundraising (a-d)

  • Dezvoltarea de noi parteneriate și atragerea de noi parteneri pentru fi nanțarea proiectelor organizației (ex: Hope Build);
  • Dezvoltarea parteneriatelor corporate existente;
  • Dezvoltarea relației de parteneriat cu fi nanțatorii corporate internaționali din rețeaua Habitat for Humanity International (Germania, Irlanda, SUA etc. );
  • Creșterea veniturilor de tip grant de la fundații & organizații aparținând partenerilor corporate (FOI/Corporate grants).

2. Project management si relatii interdepartamentale (e-f)

  • Account management/ management cont partener corporate: acknowledgment, stewardship, pregătirea unei noi cereri;
  • Coordonarea cu echipa tehnică și coordonatorii de voluntari pentru organizarea evenimentelor corporate de tip “zi de voluntariat pe șantier”;
  • Coordonarea cu echipa de comunicare pentru îndeplinirea cerințelor de comunicare ale partenerului;
  • LEAN și îmbunătățire continuă a proceselor de lucru din cadrul departamentului.

Competențe și experiență

  • Experiență anterioară într-o poziție similară, cu rezultate cuantifi cabile (ex: Corporate fundraiser; Fundraiser senior cu istoric în stabilirea de parteneriate, Manager/Director de vânzări, Expert granturi cu experiență în lucrul cu organizații corporate);
  • Bune abilități de vânzare și excelente abilități de negociere;
  • Bune abilități de reprezentare organizațională și public speaking;
  • Orientat către obținerea de rezultate;
  • LEAN mindset- care caută în mod natural îmbunătățirea continuă a modului de a face lucrurile;
  • Excelente competențe de prezentare a proiectelor și misiunii organizației în fața donatorilor si partenerilor,
  • Excelente abilități de prioritizare și management prin obiective complexe.

Compensații și beneficii

  • Salariul este fix și se stabilește în urma negocierii directe, având la bază intervalele salariale aprobate la nivel de management.
  • Modificările salariale au loc în urma analizei performanței și evaluărilor anuale.
  • Alte beneficii: tichete de masă (30 RON/zi), abonament de servicii medicale la cea mai extinsă rețea de sănătate din țară, echipament tehnic (laptop, telefon), și desigur, cel mai prietenos mediu de lucru pe care ți l-ai putea dori.
  • Promovarea are loc în funcție de evaluarea performanței și de nevoile organizației.

Program:

Ne-am organizat programul în stil hibrid- 2 zile work from home și 3 zile în birou. Suntem mândri de faptul că ne place și acceptăm fl exibilitatea, fără a ne neglija însă resposabilitățile.

Mediu și atmosferă:

Ne place să credem că suntem o familie aici la Habitat for Humanity România. Suntem uniți de valori și misiune și ne primim noii colegi cu brațele și inimile deschise. Ne luăm munca în serios deoarece avem rezultate ambițioase spre care tindem, însă dacă tot muncim, măcar să o facem într-o atmosferă prietenoasă și confortabilă, nu?. Știm că ești de acord cu noi!

Nevoie de deplasare:

Există perioade în decursul anului când va fi necesar să te deplasezi în zonele unde Habitat for Humanity România are proiecte și evenimente. Putem să-ți garantăm, însă, că te vei bucura pe deplin de acestea deoarece ele presupun mult mai mult decât muncă- acolo ne întâlnim și conectăm cu partenerii, voluntarii și familiile noastre partenere.

Habitat for Humanity România se angajează să garanteze siguranța partipanților din cadrul programelor sale, a membrilor comunităților, angajaților și voluntarilor față de toate formele de exploatare și abuz. Candidadtul ideal este persoana de la care ne așteptăm să semneze și să fi e de acord cu Codul de Conduită al Habitat for Humanity România.

Prin trimiterea candidaturii, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră personale pentru procesul de recrutare. Toate documentele solicitate de către Habitat for Humanity România pe parcursul procesului de recrutare vor fi folosite doar în acest scop. Toți angajații implicați în procesul de recrutare și selecție sunt conștienți de aplicarea regulilor cu privire la protecția datelor personale, iar acestea sunt tratate în mod confi dențial. Habitat for Humanity România va păstra documentele respective doar cât durează procesul de recrutare.

Pentru a aplica, va rugăm să trimiteți un CV până la data de 21 noiembrie 2023 către: diana.luca@habitat.ro.

Doar candidații selectați vor fi contactați. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Mai multe detalii despre organizație poți găsi în rapoartele anuale sau pe www.habitat.ro.

Suntem și pe social media:
Facebook.com/Habitat.ro
https://www.linkedin.com/company/habitat-for-humanity-romania/
https://www.instagram.com/habitatforhumanityromania/