

Descrierea Postului & Context
Habitat for Humanity România construiește locuințe decente pentru familii cu venituri reduse și ridică de la zero sau reabilitează centre de utilitate publică în comunități vulnerabile. De asemenea, organizația derulează programe de prevenție și răspuns la dezastre naturale precum și de advocacy în domeniul locuirii sociale.
Habitat for Humanity România lucrează pentru o lume în care toți oamenii au posibilitatea să locuiască decent.
Din anul 1996 și până în prezent, organizația a ajutat peste 100.000 de români fie prin programele de locuire, fie prin cele de dezvoltare a comunităților vulnerabile și a construit de la zero și reabilitat mai bine de 5.100 de locuințe, cu ajutorul a peste 43.000 de voluntari.
Mai multe detalii despre organizație sunt disponibile în rapoartele anuale și pe www.habitat.ro.
Rolul Corporate Partnerships Manager va fi acela de a coordona campaniile de strangere de fonduri de la partenerii corporate, astfel încât tot mai multe familii în nevoie să poată avea acces la condiții decente de locuire. Habitat for Humanity Romania se bucură de sprijinul a numeroși parteneri si are in acelasi timp o traditie buna in strangerea de fonduri. Tocmai de aceea considerăm că un candidat ideal pentru acest rol este o persoana care sa imbratișeze valorile și misiunea Organizației și în același timp să fie un lider cu atitudine, orientat catre rezultat si catre cultivarea si cresterea partenerilor corporate.
In selecția candidatului ne ghidăm după principiul “daca vrei să crești veniturile în organizație este nevoie de buni specialisti de fundrasing care stiu tehnică și metode; dacă vrei creșterea organizației este nevoie de lideri de fundraising”.
Responsabilităţi / Sarcini:
Responsabilitatea principala va fi aceea de a urmari si coordona intreg ciclul unui parteneriat corporate, in acord cu strategia de dezvoltare resurse a HFHRO, respectiv:
(a) Identification (prospectare)– (b) Qualification (prioritizare prospecti)– (c) Cultivation (informare, angajare parteneri)- (d) Solicitation (cererea)– (e) Acknowledgment (multumirea)– (f) Stewardship (informarea constanta cu privire la impactul pozitiv al finantarii sponsorului)
Principalele sarcini:
1. Corporate Fundraising (a-d)
- Dezvoltarea de noi parteneriate și atragerea de noi parteneri pentru finanțarea proiectelor organizației;
- Dezvoltarea parteneriatelor corporate existente;
- Dezvoltarea relației de parteneriat cu finanțatorii corporate internaționali din rețeaua Habitat for Humanity International;
- Creșterea veniturilor de tip grant de la fundații & organizații apartinand partenerilor corporate (FOI/Corporate grants).
2. Project management si relatii interdepartamentale (e-f)
- Account management/management cont partener corporate: acknowledgment, stewardship, pregatirea unei noi cereri;
- Coordonarea cu echipa tehnica si coordonatorii de voluntari pentru organizarea evenimentelor corporate de tip “zi de voluntariat pe santier”;
- Coordonarea cu echipa de comunicare pentru indeplinirea cerintelor de comunicare ale partenerului;
- LEAN si imbunatatire continua a proceselor de lucru din cadrul departamentului.
Competențe:
Competente si aptitudini cheie:
- Experienta anterioara intr-o pozitie similara, cu rezultate cuantificabile (ex: Corporate fundraiser; Fundraiser senior cu excelent istoric in stabilirea de parteneriate, Manager/Director de vanzari, Expert granturi cu experienta in lucrul cu organizatii corporate);
- Bune abilitati de vanzare;
- Bune abilitati de reprezentare organizatională și public speaking;
- Excelente abilitati de negociere;
- Orientat către obtinerea de rezultate;
- LEAN mindset; persoane care cauta in mod natural imbunatatirea continua a modului de a face lucrurile;
- Agilitate în adaptarea la un mediu in continuă schimbare,
- Excelente competențe de prezentare a proiectelor și misiunii organizației in fața donatorilor si partenerilor,
- Excelente abilități de prioritizare si management prin obiective complexe.
- Pregatire academica relevanta (precum dar fara a se limita la: Marketing, Comunicare, International Development, Responsabilitate sociala, Management)
- Cunoaștere a mediului institutional de tip INGO (International Non Governmental Organizations)
Safeguarding & GDPR disclaimers
Habitat for Humanity România se angajează să garanteze siguranța partipanților din cadrul programelor sale, a membrilor comunităților, angajaților și voluntarilor față de toate formele de exploatare și abuz. Candidadtul ideal este persoana de la care ne așteptăm să semneze și să fie de acord cu Codul de Conduită al Habitat for Humanity România.
Prin trimiterea candidaturii, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră personale pentru procesul de recrutare. Toate documentele solicitate de către Habitat for Humanity România pe parcursul procesului de recrutare vor fi folosite doar în acest scop. Toți angajații implicați în procesul de recrutare și selecție sunt conștienți de aplicarea regulilor cu privire la protecția datelor personale, iar acestea sunt tratate în mod confidențial. Habitat for Humanity România va păstra documentele respective doar cât durează procesul de recrutare.
(!) Pentru a aplica, va rugăm să trimiteți un CV până la data de 12 iulie 2023 către: diana.luca@habitat.ro.
Doar candidații selectați vor fi contactați!